کد تخفیف دیجی کالا را از کجا بدست بیاریم؟
چهار شنبه 23 بهمن 1398 ساعت 22:48 | بازدید : 361 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

با کد تخفیف دیجی کالا  کالاهای مدنظرتان را ارزانتر خرید کنید. شما می توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا انواع کالا از قبیل گوشی، سئوپرمارکتی و هر نوع کالا دیجیتال مورد نظرتان را با تخفیف از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران خریداری کنید.

  دیجی کالا گوشی را بخشی از کالاهای دیجیتال در شروع فعالیت قرار داد و در امروز بیش از یک دهه است که دیجی کالا در عرصه کسب و کار های اینترنتی ایران پا به عرصه گذاشته و هم اکنون عنوان بزرگترین خرده فروشی ایران را به دوش می کشد. دیجی کالا با ارائه دسته بندی های غنی، قیمت های مناسب، ایجاد فضایی قابل اعتماد برای مقایسه صحیح کالا ها با یکدیگر، تضمین هایی برای پشتیبانی 24 ساعته و همینطور بازگشت کالا توانست فرهنگ خرید آنلاین را در بین کاربران ایرانی جا بیاندازد. دیجی کالا چند سالی است که به سرعت در حال توسعه می باشد و در همین راستا دسته بندی های موجود در آن هم بیشتر و بیشتر شده اند به نحوی که مجموع کالا های این دسته بندی ها در حال حاضر تعداد زیادی تنوع در دیجی کالا گوشی وجود داد. خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا و همینطور استفاده از کد تخفیف دیجی کالا فرصتی مناسب برای خریدی لذت بخش است.

خرید خوش قیمت کالا با کد تخفیف دیجی کالا

نه تنها دیجی کالا به صورت روزانه به ارائه تخفیف های متنوع و شگفت انگیز خودش می پردازد، بلکه شما علاقمند به خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا هم می توانید از طریق تخفیف هات کد تخفیف دیجی کالا گوشی را به راحتی تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. تخفیف هات با ارائه کد تخفیف های متنوع و شگفت انگیز در حوزه دیجی کالا گوشی، تجربه مناسبی در خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به عبارتی تخفیف هات از قبل برای شما چک ‌و چونه های ممکن را زده و تخفیف های نهایی را دریافت کرده است. حالا کافیه شما به عنوان یک خریدار این کد های تخفیف را دریافت کنید و در روند خرید خوش قیمت گوشی دیجی کالا مورد استفاده قرار بدهید تا با صرف هزینه ای کمتر کالاهای مورد نظرتان را با پشتیبانی با کیفیت دریافت نمایید.  

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شبکه اجتماعی مداد
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 3:44 | بازدید : 178 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

مداد، تولد دوباره وبلاگ نویسی و پلتفرم نشر محتوای فارسی

هر فرد با هر میزان آگاهی و هر سبکی از زندگی، داستانی در ورای گذر این روز و شب ها دارد، داستانی مرتبط با اجتماع، شغل، رشته تحصیلی، ورزشی و ...
مداد شبکه ای اجتماعی برای ثبت و انتشار این داستان هاست!

سایت مداد

مداد برای نویسندگان

چه وبلاگ نویس باشید، چه ناشر و چه یک نویسنده؛ هر کس با هر موضوعی می تونه خالق نوشته ها در مداد باشه. موضوعی اجتماعی، آموزشی، شرح حال، سفرگردی و خلاصه هر موضوعی میتونه سوژه نوشته شما روی مداد باشه؛ بی شک روی مداد شبکه ای از افراد تشکیل خواهید داد که علاقه مند به خوندن نوشته های شما هستند. در مداد سعی کردیم نوشتن را ساده کنیم به همین دلیل با طراحی یک ویرایشگر مدرن، قدرت را جایگزین پیچیدگی های ویرایشگر در سیستم های کلاسیک وبلاگ نویسی کردیم. تمام چیزی که شما می بینید صفحه ای سفید رنگ بر روی مانیتور است (چیزی شبیه صفحه سفید کاغذ) و دسترسی به آیتم های منو به سادگیِ انتخابِ بخشی از متن است ( با انتخاب بخشی از نوشته منو را مشاهده کنید) همین الان کار با این ویرایشگر را تجربه کن.

مداد برای خوانندگان

مهمترین رکن یک شبکه اجتماعی شخصی سازی محتوای نمایشی به کاربر است. ما هم در قالب شبکه اجتماعی مداد سعی کردیم مطالب و محتوا را بر اساس رفتار و انتخاب های خواننده در بازه های زمانی مختلف به آن پیشنهاد دهیم تا خواننده در هر زمان و به سهولت محتوای متناسب با علایق خود را پیدا و نویسندگان و محتوای مورد علاقه خود را دنبال کند. تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا خواندن مطالب را برای شما لذت بخش کنیم و شما هم می توانید همین الان لذت خواندن در مداد را تجربه کنید.
 
بدون شک خوشحال می شیم اگر با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را در مورد با ما در میان بگذارید.

medad.io

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال را اغاز کنیم ؟
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت 12:31 | بازدید : 219 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

بیت کوین ارز دیجیتالی است که امروزه افراد زیادی به دنبال خرید و فروش ان هستند چرا که  این ارز دیجیتال محبوب امروزه ویزگی های بسیار خوبی را در زمینه های مختلف از جمله تقل و انتقال سریع و در پر سرعت به سرتاسر جهان یکی از مهم ترین کاربردهای ان میباشد و چنانچه شما در ایران باشید و بخواهید مبلغی پول را به سرتا سر جهان انتقال بدهید دیگر نیازی به مراجعه به بانک ند اشته و بدون انکه کسی از این انتقال مطلع شود میتوانید این امر را انجام دهید.
بسیارب از افراد بیت کوین را با شبکه بلاکچین اشتباه در نظر میگیرند و شاید با خود بارها فکر کنند که بیت کوین و بلاکچین چه رابطه ای بایکدیگر دارند؟ باید به این نکته توجه داشت که بلاکچین یک بستر کاملا امن و. شبکه ای میباشد که بیت کوین در ان شبکه میتواند به فعالیت بپردازد و بسیاری از ویزگی های بیت کوین در شبکه بلاکچین تکمیل میگردد.

 
اولین مرحله از خرید بیت کوین کدام است ؟
برای مطلع شدن از چگونگی خرید بیت کوین و یا مبادله سایر ارزهای دیجیتال ابتدا باید یک تحلیل جامع و کاملی را از روند قیمتی بیت کوین داشت . چه بسا بسیاری از افراد بوده اند که بدون هیچ پیش زمینه ای و رعایت نکات لازم اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کرده اند اما نتوانسته اند ان طور که باید جواب بگیرند و چه بسا دچار ضرر و زیان های زیادی نیز شده اند .
برای شروع خرید  بیت کوین در ایران روش های مختلفی وجود دارد که میتوان به خرید و فروش بیت کوین  وارزهای دیجیتال در صرافی ها ی مختلف پرداخت . صرافی رمزینکس معتبرترین صرافی  خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال میباشد که افراد برای شروع خرید و فروش میتوانند بصورت انلاین وارد سایت شده و پس از ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت خود نسبت به مبادله ارز دیجیتال موردنظر خود اقدام نمایند .
دومین نوع از صرافی ها که میتوان به ان شاره کرد اکسچنج های معتبری است که بصورت peer to peer یا همان شخص به شخص کار میکنند . رمزینکس تریدر یک اکسچنج معتبر داخلی است که با فراهم نمودن بستر و شرایط کاملا امن و مطمئن و با حذف ریسک تحریمی نگهداری ارزهای دیجیتال در بستری اسان و ساده شرایط امن خرید و فروش و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم نموده است.


مزایای اکسچنج رمزینکس تریدر نسبت به سایر اکسچنج های داخلی کدام اند؟
1_بازار مبادله در محیطی کاملا ساده و اسان
2_استفاده از اپلیکیشن موبایل
3_پشتیبانی از رمز ارزهای متفاوت
4_واریز سریع و مطمئن
5_استفاده از حداقل کارمزد و تراکنش مبادله
6_احراز هویت اسان و ساده
پس از انتخاب نوع صرافی یااکسچنج مربوطه نوبت به انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری از ارزهای مختلف میباشد .برای استفاده از کیف پول های بیت کوین گزینه های متعددی را پیش رو دارید . انواع کیف پول مختلف که میتوان به ن اشاره کرد عبارتند از :
1_کیف پول جکس
2_کیف پول سامورایی
3_کیف پول کاغذی
4_کیف پول نرم افزاری
و..... میباشد که بسته به شرایط خود میتوانید هر کدام از ان ها را انتخاب کنید که اکثر افراد معتقدند استفاده از کیف پول انلاین برای نگهداری ارز های دیجیتال انها معتبرتر بوده چرا که هر وقت ودر هر نقطه ای که باشند میتوانند از ان استفاده کنند


قیمت بیت کوین تحت تاثیر چه عواملی میباشد؟
همانطور که میدانید بیت کوین ارز دیجیتالی است که به هیچ دولت یا شخص خاصی وابسته نبوده و همین ویزگی ان باعث شده است تا هر کسی نتواند به راحتی قیمت ان را پیش بینی کند
اما اگر بخواهیم مهم ترین نکات تاثیر گذار بر روند قیمت لحظه ای بیت کوین را بازگو کنیم میتوان به عوامل مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد اشاره کرد.
اولین نکته که میتوان به ان اشاره کرد هالووینگ بیت کوین یا همان نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است این پدیده که هر چهار سال اتفاق می افتد و منجر به نصف شدن پاداش ماینر ها خواهد شد سبب افزایش تقاضا و کاهش  عرضه خواهد شد .و بدین ترتیب قیمت ان خود بخود افزایش پیدا خواهد کرد.
مورد بعدی که میتواند بر روی قیمت بیت کوین تاثیر زیادی بگذارید استفاده مردم چین و روی اوردن به خرید و فروش و استخراج بیت کوین میباشد . همانطور که میدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده توسط دستگاه های ماینر در حال اتمام بوده و روز به روز در حال کاهش میباشد .از طرفی مردم چین با جمعیت فراوانی که داراست با سر و سامان بخشیدن به اوضاع ارز های دیجیتال در کشورشان بسیاری از افراد چینی به دنبال خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشند.
استفاده از بیت کوین و رشد و توسع ان در فضاهای تاریک از جمله نقل و انتقال مواد  مخدر و شرط بندی و قمار نیز تاثیر بسیار زیادی را بر روند قیمت میگذارد . چرا که با افزایش تقاضا برای بدست اوردن ان و از طرفی کم شدن عرضه ان خود به خود قیمت ان به مرور افزایش پیدا خواد کرد .
خرید و فروش بیت کوین در ایران ایا قانونی است؟
با توجه به مصوبه دولت در مورد ارزهای دیجیتال درمورد کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال در موارد مختلف دولت ایران نیز ان ها را به رسمیت شناخته و خرید و فروش ان را قانونی اعلام کرده است.

برچسب‌ها: بیت کوین ,

موضوعات مرتبط: بیت کوین و ارز دیجیتال , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در ایران
سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 20:14 | بازدید : 188 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:

1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با ظرفیت   5000 10000 20000 40000  می نمایند یکی از پیشنهادات پاوربانک ها برای خرید شارژر همراه خرید محصولات این برند می باشد.

2- رتبه دوم را پاوربانک شیائومی دوست داشتنی اختصاص می دهیم که الحمدالله به واسطه تبلیغات چشم گیری که این شرکت در بازار ایران انجام داده این اسم برای همه اشنا هست اوج معروفیت این شرکت در تولید پاوربانک شیائومی MI 2C  بود که از قابلیت شارژ سریع نوع سوم بهره می برد که این محصول رو از رقبای هم طراز خود جدا می کنند و یکی از مهمترین ضعف های این شرکت قرار ندادن نشانگر LED  درصد شارژ این پاوربانک های این شرکت هست که هیچ موقع مصرف کنند متوجه نیست دقبق پاوربانکی که از ان در حال استفاده است دارای چند درصد شارژ می باشد  ولی در کل محصولات این شرکت در زمینه پاوربانک در ایران زبان زد خاص و عام هستند و کمتر خریداری بود که از خرید این محصول ناراضی بودند و یکی از مشکلاتی که در این زمینه این شرکت با ان رو به رو است کپی کردن افراد سود جو از این محصولات است که به خریداران نا آشنا به عنوان محصول اصلی فروخته خواهد شد در مقاله بعدی پاوربانک ها به شما اموزش خواهیم داد چگونه پاوربانک اصلی بخرید.

3-رتبه سوم پاوربانک روموس کسب کرده است شرکت همواره با تنوع انبوه پاوربانک در بازار های جهانی یکی از متنوع ترین پاوربانک های با اقسام مدل های مختلف در اختیار خریدارن قرار می دهد و محصولات این شرکت به سرعت به مردم این در حال رشد است رو به روز به اعتبار این شرکت به مردم افزوده می شود یکی از نقاط قوت این شرکت تنوع فوق العاده بالای انواع پاوربانک است که می توان گفت کلیه نیاز کاربران به شارژ همراه را براورده می کند.

4- رتبه چهارم را به پاوربانک مارک اختصاص می دهیم که از لحاظ قیمت نسبت به برند های معروف موجود در بازار ایران قیمت منصفانه ای تری دارد و از کیفیت بالای برخودار دارد که یکی از مهمترین برتری های این پاوربانک دارای نشانگر LED  میزان مصرف شارژ پاوربانک است که همراه مقدار دقیقی از ظرفیت پاوربانک رو به ما نشان می دهد و هم از لحاظ قیمتی می توان گفت حداقل 30 درصد از قیمت پاوربانک های گروه اول دوم سوم ارزانتر است و گزینه مناسبی برخریدار می باشد

5-رتبه پنجم رو به پاوربانک انکر اختصاص میدیم شاید برای شما عجیب باشد چرا انکر که جز بهترین پاوربانک ها در بازار جهانی محسوب می شود ما رتبه 5 ام رو بهش احتصاص دادیم دلیل این امر این نیست این پاوربانک ضعیف یا بدی باشد و از نمونه اول تا چهارم ما پایین تر باشد اگه توجه کرده باشید اول مقاله نوشتیم 5 تا از بهترین پاوربانک های موجود در بازار ایران و دلیل این مساله همین است می توان به جرات می توان گفت این برند امریکایی اکثر محصولاتش رو با قیمت بالای 50 دلار بفروش می رساند که این مساله برای ما ایرانی ها خیلی عذاب اور است پس شک نکید پاوربانک هایی که که در بازار با قیمت های پایین با نام انکر به فروش می رسانند اصل نیست برای اینکه این موضوع رو بهتر درک کنید سری به فروشگاه های انلاین جهانی مثل Ebey  و Amazoon  بزنید و قیمت های این محصول رو در بازار جهانی مشاهده کنید

برچسب‌ها: پاور بانک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یخچال جدید شرکت سامسونگ با نام rs51
سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 14:2 | بازدید : 241 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

 

راجب اینکه یخچال rs51 یکی از محبوب ترین یخچال های دنیاست نظر نمی دهیم ولی با قاطعیت کامل می توانیم بگوییم که محبوب ترین یخچال سامسونگ هست که طرفدارها و مشتریان بالایی دارد.البته این همه طرفداری از یخچال rs51 بی دلیل نبوده و می توان گفت به هر مشتری یه دلیل خوب برای خرید و دوست داشتن خود می دهد.

در وهله اول این یخچال سایدبای ساید سامسونگ RS51 ظاهر بسیار شکیلی دارد و با یک نگاه مشتری را عاشق خود می کند.بدنه زیبا و همچنین مرتب که در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده و قابلیت ست شذن با هر آشپزخانه ای را داراست.

مشخصات فنی بسیار عالی و در خور قبول که می توان آن را نزدیک به یخچال های پیشرفته روز دانست در حالی که قیمت به نسبت آنها پایننتر و ماندگاری و کیفیت اگر بالاتری را دارا نباشد پاینتر هم نیست.

قیمت یخچال سامسونگ rs51 توسط شرکت سازنده بسیار مناسب گذاشته شده است به گونه ای که اگر بخواهید با همین امکانات از برندهای دیگر خرید انجام دهید قطعا باید چندین میلیون بالاتر هزینه کنید.با این حال این یخچال rs51 جزو یخچال های ارزان به حساب نمی آید و در رده متوسط قرار دارد ولی باید بدانید با هزینه ای که برای آن می کنید در واقع امکانات یک یخچال سطح بالا را دریافت می نمایید.

مدل یخچال rs51 که بر روی بدنه یخچال درج شده است RS51K57807S و اصطلاح rs51 اصلاح کوتاه شده و بازاری این محصول هست که برای سادگی بر روی ان گذاشته شده است.

مواد غذایی در داخل این یخچال با توجه به امکانات عالی آن مدت طولانیی سالم می مانند و نگرانی شما بابت فاسد شدن محصولات خریداری شده را به نسبت قبل به طور چشمگیری کاهش می دهد.شما می توانید مشخصات کامل و فنی آن را در سایت های فروشنده آن ببینید و اگر از امکانات و ظاهر این یخچال خوشتان آمده است از هزینه آن چشم پوشی کرده و یکی از آنها را تهیه کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

ما در ادامه می خواهیم سه سایت معتبر فروشنده این محصول را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل بتوانید با اطمینان خاطر یخچال rs51 را خریداری نمایید.

  1. یخچال rs51 بانه 90
  2. یخچال rs51 ماه بانو
  3. یخچال rs51 سلام بابا

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین مکان های دیدنی بانکوک
یک شنبه 23 آذر 1398 ساعت 23:52 | بازدید : 165 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

بانکوک در دلتای رودخانه چائو فرایا ، در فاصله 25 مایلی (40 کیلومتری) از خلیج تایلند واقع شده است. در گذشته به دو شهرداری تقسیم شده بود - كرونگ تپ در ساحل شرقی و تون بوری در غرب - كه به وسیله چندین پل متصل بودند. در سال 1971 این دو به عنوان یک استان استان با یک دولت واحد شهری متحد شدند. در سال 1972 ، این شهر و دو استان اطراف در یك استان به نام كرونگ تپ ماها ناخون (كلان شهر بانكوك) ادغام شدند. این کلان شهر یک شهر شلوغ و شلوغ است که دارای معابد ، کارخانه ها ، مغازه ها و خانه هایی است که در کنار جاده ها و کانال های آن افزوده شده است. این شهر همچنین یک مقصد مهم گردشگری است که به دلیل داشتن جاذبه های فرهنگی فراوان و یک زندگی شبانه که شامل تجارت جنسی در حال شکوفایی است ، ذکر شده است.

نام بانکوک که معمولاً توسط بیگانگان استفاده می شود ، براساس یک تفسیر ، از اسمی گرفته شده است که مربوط به زمان قبل از ساخت شهر است - دهکده یا منطقه (بنگ) آلوهای وحشی (ماکوک). تایلندی ها پایتخت خود را Krung Thep می نامند ، که اولین بخش از نام رسمی رسمی و رسمی آن به معنای "شهر خدایان ، شهر بزرگ ، اقامتگاه بودا زمرد ، شهر غیرقابل نفوذ" (آیوتیا) از خدا ایندرا است. پایتخت بزرگ جهان که دارای نه سنگهای قیمتی گرانبها است ، شهر شاد در کاخهای عظیم سلطنتی بسیار زیاد که شبیه به اقامتگاه آسمانی است و در آنجا می توان از خدایان تناسخ شده ، شهری که توسط ایندرا ساخته شده و توسط ویشنوکارم ساخته شده است ، یاد کرد. " "شهر فرشته ها."

ولسوالی های دولتی و تجاری شهر مکان های سنتی را اشغال می کنند. دفاتر دولتی در ابتدا در مجتمع های دیواری کاخ بزرگ 18 قرن قرار داشتند ، اما تا اواخر قرن 19 آنها کاخ ها و عمارتهای اطراف را اشغال کردند. بوروکراسی سپس به بیرون ساختمانها و منازل اداری به سبک استعماری یا تایلندی ها در نزدیکی جاده Ratchadamnoen Road گسترش یافت. ساختمان های چند طبقه برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون به فضا ساخته شده اند و ترکیبات سنتی دولت نیز ساخته شده است. تعدادی اردوگاه بزرگ در اطراف و شمال تالار مجلس شورای ملی منطقه نظامی را تشکیل می دهند.
هنگامی که بانکوک در قرن 18 میلادی به پایتخت ملی تبدیل شد و ارگ آن به سواحل شرقی رودخانه Chao Phraya منتقل شد ، تجار و بازرگانان چینی که این سایت را اشغال می کردند ، مسافت کوتاهی را به سمت جنوب به منطقه ای منتقل کردند که اکنون با نام سام پنگ شناخته می شود. تجارت در ابتدا در خانه های چوبی و خاکی یک طبقه انجام می شد. در اوایل دهه 1900 ، تعدادی از خیابانها با خانه های سنگ تراشی دو طبقه ساخته شده بودند. این ولسوالی در حال گسترش اکنون حاوی ردیف مغازه هایی است که گاه پنج یا چند طبقه بلند دارند. انبارها در هر دو رودخانه درست در جنوب سام پنگ قرار دارند ، در حالی که صنعت در سام رونگ ، جنوب بندر متمرکز است. زندگی شبانه در جاده پات پونگ شکوفا می شود. ولسوالی مالی جاده سیلوم است.

خانه ها به طور کلی شامل خانه های چوبی کوچک ، جدا از یک یا دو طبقه یا خانه های ردیفی است. بسیاری از اینها ازدحام جمعیت هستند زیرا تعداد بسیار کمی از آنها برای پذیرش جمعیت رو به گسترش وجود دارد. برنامه های دولت به تنهایی برای رفع کمبود مسکن کافی نیست ، و بودجه بانک جهانی نیز برای ساخت مسکن کم درآمد از جمله پیشرفت های Din Daeng و Hua Mak استفاده شده است. دولت اجازه می دهد تا squatters زمین های عمومی بلااستفاده را اشغال کند. تعداد اسکواش ها اندک است و بیشتر آنها در منطقه Khlong Toei در نزدیکی بندر متمرکز شده اند.

با شروع دهه 1960 ، مسکن به سرعت در شهر توسعه یافت. از اواسط دهه 1970 تا اواسط دهه 1980 بیش از 100000 واحد جدید ساخته شد. در مناطق درون شهری نیز بر نوسازی تأکید شده است. توسعه دهندگان املاک و مستغلات خصوصی خانه هایی را برای گروه های با درآمد متوسط ​​فراهم می کنند و بسیاری از سازمان های دولتی خانه هایی را برای کارمندان خود فراهم می کنند. خانه ها ممكن است در محوطه كوچك و با امکانات بهداشتي احمقانه شلوغ شوند. این تحولات به طرز حیرت انگیزی در حاشیه شهر گسترش یافته است.

مسکن لوکس ، عمدتا برای جامعه ثروتمند خارجی ، معمولاً به شکل سازه های سنگ تراشی بزرگ ، مدرن و دو طبقه قرار می گیرد که در ترکیبات خصوصی قرار داده شده و مجهز به محله ها و آشپزخانه های جداگانه خدمتکاران هستند. بانگ کاپی شاید مرفهترین محله باشد. دفاتر بلند ، هتل ها و آپارتمان ها به طور فزاینده ای متداول هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برترین جاذبه های کشور تایلند
شنبه 23 آذر 1398 ساعت 23:38 | بازدید : 168 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

ساحل ریلی

استان کرابی محل زندگی برخی از معروف ترین مناطق ساحلی تایلند است. و Railay در صدر این لیست به عنوان یکی از خیره کننده ترین قرار دارد. Railay که مورد توجه بسیاری از آنها به عنوان یکی از بهترین سواحل کشور است ، قول هایی از شن و ماسه سفید ، آب فیروزه ای آبی و این احساس را می دهد که حتی قبل از اینکه پاهایتان را به شن و ماسه لمس کند ، تکه ای از بهشت ​​پیدا کرده اید.

از جزایر کرابی و Ao Nang به جزیره می توان دسترسی پیدا کرد و سفر با یک قایق سنتی با دم بلند همانقدر جادویی است که هنگام رسیدن به سواحل با آن روبرو خواهید شد.

در حالی که ساحل ممکن است دلیل اصلی بازدید از این جزیره باشد ، Railay همچنین یک مکان داغ در صخره نوردی است ، با قله های کارست که ماجراجویان باتجربه و تازه کار را ترسیم می کنند ، آماده پذیرایی از صخره های آهکی بلند هستند.

از جمله بسیاری از کارهای فعال دیگر ، Railay به دلیل قایقرانی و قایقرانی در اقیانوس ، مشهور کردن غواصی و غواصی مشهور است - اما بازدید کنندگان می توانند دست خود را در کلاس های آشپزی امتحان کنند یا ماساژ دهند.

غار الماس با گردشگری دوستانه نیز وجود دارد که از طریق یک مسیر زیبا با چشم اندازهای خیره کننده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان کنجکاو به دنبال انجام کاوش های مختلف بین آفتاب گرفتن می باشد.

خیابان پیاده روی یکشنبه ، چیانگ مای

هر بازدید کننده از تایلند مشتاقانه منتظر غذای ارزان و خوشمزه است و این دقیقاً همان چیزی است که آنها می توانند به وفور در خیابان پیاده روی یکشنبه شب چیانگ مای پیدا کنند. فروشندگان انواع و اقسام رساله ها را در اینجا می فروشند: از پد محبوب تایلندی و مرغ ساتیا گرفته تا سمبوسه ها ، موزهای سرخ شده ، روتای شیرین و لرزش های میوه تازه - که اغلب با قیمت کمتر از 2 دلار در هر قطعه.
هنگامی که هوس های آشپزی خود را راضی کردید ، می توانید صدها غرفه را که می توانید مجموعه ای از کالاهای منحصر به فرد مانند صابون های تمام طبیعی ، پارچه های رنگی دستی را تحمل کنید که الگوهای منحصر به فرد قبایل محلی تپه ای ، بخور دادن و روغنهای اساسی ، سازهای موسیقی ، نقاشی ها را تهیه کنید. ، آویزهای دیواری و موارد دیگر

فارغ از هر ساعتی از سال که بازدید می کنید ، بازار هر هفته شلوغ می شود ، بنابراین خودتان را مهار کنید و سعی کنید از بخشی از هرج و مرج سرگرم کننده لذت ببرید. این یکی از ضروریات در چیانگ مای و بخش اساسی از تجربه تایلند است. اگر اهل بازار یکشنبه نیستید ، یا فقط می خواهید طعم دیگری از تجربیات بازار را در چیانگ مای به دست آورید ، یک خیابان روز شنبه شب پیاده روی یا خیابان شب در جاده چانگ کلان ، یک رویداد روزانه را ببینید. برای چیزی که توریستی کمتری دارد ، به بازار Warorot روزانه ، در نزدیکی رودخانه Mae Ping بروید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تراکم قهوه سبز : از دیدگاه تجزیه و تحلیل حسی و تجاری
چهار شنبه 20 آذر 1398 ساعت 1:49 | بازدید : 181 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

در دنیای تجارت قهوه ، تراکم قهوه سبز یکی از پارامترهایی است که برای بسیاری از زنجیره های تأمین قهوه مهم و تعیین کننده است. کشاورزان تمایل دارند که دانه های متراکم تری تولید کنند تا سود بیشتری کسب کنند. بوقلمون های قهوه تراکم دانه سبز را برای تنظیم درجه حرارت اولیه دستگاه برشته در نظر می گیرند ، و طعم دهنده های قهوه عطر قهوه را تا حدی وابسته به چگالی می دانند. از منظر تجارت ، صادرات و واردات ، چگالی قهوه سبز نقش مهمی در بسته بندی ، ذخیره و حمل قهوه سبز دارد.

در بخش قبلی ، دو روش معمول برای اندازه گیری چگالی قهوه سبز را مرور کرده ایم. در این یادداشت ، سری سخنرانی قهوه سبز ، با حمایت Tobak ، عوامل مؤثر در تشکیل چگالی قهوه سبز را مورد بحث قرار داده و اهمیت آن را از منظر تحلیل تجاری و حسی مورد بحث قرار می دهد.
چه چیزی بر تراکم قهوه سبز تأثیر می گذارد؟



تراکم گیلاس قهوه سبز به جرم ، اندازه و شکل آن و همچنین میزان رطوبت دانه های قهوه سبز بستگی دارد. از طرف دیگر ، رابطه بین ارتفاع کشت لوبیا قهوه و کیفیت قهوه پنهان نیست. بسیاری از قهوه های تخصصی که می شناسیم حداقل 2 متر از سطح دریا رشد می کنند. تنفس سلولی دانه های قهوه به دلیل کمبود درجه حرارت هوا به خصوص در شب به آرامی در ارتفاعات صورت می گیرد. این باعث می شود که رسیدن گیلاس قهوه کندتر شود و قندها و مواد مغذی بیشتری در دانه نگه داشته شود و این به طور مستقیم بر طعم قهوه موجود در فنجان تأثیر می گذارد. اما آیا می توانیم بگوییم: "هرچه قهوه بالاتر باشد ، کیفیت آن بالاتر می رود؟" بله و خیر. درست است که ارتفاع بالاتر به معنای کیفیت بهتر است ، اما مهم است بدانید که در ارتفاعات مشکل سرمازدگی وجود دارد. به همین دلیل است که بالاترین ارتفاعی که برای رشد قهوه شناخته شده است ، حدود 3 متر از سطح دریا است. جالب است بدانید که در کشورهایی مانند اتیوپی و کنیا ، مزارع قهوه در چنین ارتفاعی در نزدیکی خط استوا قرار دارند. با این حال ، سایر عوامل مانند عرض جغرافیایی (فاصله از استوا) ، سایه بدون گیاه قهوه و تراکم گیاه در محیط نیز بر تراکم لوبیای قهوه سبز تأثیر می گذارد. میسون ویلسون ، مدرس قهوه در کافه Torch در مقاله ای ریاضی با مقایسه دما ، ارتفاع و عرض جغرافیایی گوگی اتیوپی و منطقه یونان پور یونان ، اظهار داشت که قهوه که کمتر از 2 متر از سطح دریا رشد می کند ، می توانید قهوه با کیفیت بالایی را انتظار داشته باشید.

در اینجا چند عامل مهم دیگر وجود دارد که به طور مستقیم بر افزایش یا کاهش دما در عرض های مختلف تأثیر می گذارند که منجر به رشد دانه های متراکم تر می شود.

سایه روی بوته های قهوه باعث می شود که دمای رشد کاهش یابد و دانه ها متراکم تر شوند.

2. هرچه درختان قهوه درشت تر متراکم تر شوند ، سایه آنها بیشتر می شود. تراکم بالای درختان در مناطقی که گرمای بیشتری دارند می توانند به خنک نگه داشتن درختان کمک کنند که این به نوبه خود منجر به حبوبات قهوه متراکم تر می شود.

5- رشد درختان قهوه در شیب شمالی ارتفاعات باعث می شود که نور خورشید به طور مستقیم به درختان قهوه نرسد ، به این معنی که درختان قهوه برای مدت زمان طولانی تری در معرض نور مستقیم آفتاب قرار می گیرند و این به معنای دمای پایین تر ، تنفس سلولی کندتر است. و چگالی بالاتر. .

کارگاه های خنک کننده قهوه تراکم دانه های قهوه را بطور دوره ای اندازه می گیرند تا در صورت لزوم تغییراتی در مشخصات کباب ایجاد کنند. با بررسی تغییرات چگالی یک قهوه خاص در فصول مختلف و مقایسه آن با سایر کشورهای تولید کننده قهوه ، می توان الگوهای مربوط به رابطه بین ارتفاع ، دما و طول جغرافیایی با تراکم قهوه سبز را نیز بدست آورد.
مرتب سازی چگالی در مرحله پردازش

وقتی به تراکم قهوه می رسد ، فقط چگالی قهوه سبز نیست. در مرحله پردازش قهوه ، چگالی میوه قهوه نیز نقش اساسی دارد. قبل از صادرات دانه های قهوه سبز ، حداقل یک بار در هر ایستگاه فرآوری خشک ، مرتب سازی چگالی انجام می شود. این مرتب سازی گاهی اوقات روی و گاهی اوقات روی پوست (قهوه داخل یک پوسته کاغذی) انجام می شود.

در کشورهایی مانند رواندا و بوروندی که قهوه عمدتا به نقص سیب زمینی آلوده است ، آنها چگالی میوه ها را بعد از برداشت و قبل از لایه برداری مرتب می کنند. کشاورزان برداشت روزانه خود را در یک پارچه توری می ریزند و آن را درون آب می ریزند. این دانه های شناور با چگالی پایین را از هم جدا می کند و دانه های متراکم تر را به محل شستشو می برد. در اینجا شناور بهترین روش برای جداسازی دانه های آسیب دیده و آسیب دیده است.

در فرآیند خیساندن قهوه ، جداسازی مبتنی بر تراکم دوباره پس از تخمیر انجام می شود. دم کردن قهوه در کانالهای آب جاری شناور است و لوبیای شناور را از هم جدا می کند. در روش پردازش خشک و در ایستگاه خشک کردن ، زوایایی را با تخته های لرزان ، دانه های شکسته ، پوسته های توخالی ، لبه های خشک و اجسام خارجی متراکم تر نیز برش می دهند.
تراکم قهوه با منشاء مختلف

اگرچه استثنائاتی وجود دارد ، کریس کورمن ، مدرس دوره های قهوه ، می تواند تراکم قهوه را از منشاء مختلف پیش بینی کند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین مکان های بازدید در تایلند
جمعه 8 آذر 1398 ساعت 19:28 | بازدید : 175 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

تایلند مجموعه ای از صحنه های انیمیشن است که شامل شهرهای شلوغ امروزی شلوغ با موتورسواری و توک تکس ها ، معابد بودایی با راهب های نارنج شده به رنگ نارنجی ، قبیله های تپه ای که صنایع دستی می فروشند ، مناظر سرسبز با دهکده های کشاورزی سنتی ، ویرانه های باستانی و سواحل خیره کننده سرشار از زرق و برق دار است. سواحل و تالاب های آبی. چنین پرتره فریبنده ای توضیح می دهد که چرا تایلند محبوب ترین مقصد سفر جنوب شرقی آسیا است.



کسانی که به دنبال گذراندن چند هفته در کاوش در جزایر گرمسیری هستند باید به سمت عکس های کامل جزایر تایلند بروند. اگر انرژی هیجان انگیز یک شهر پایتخت بیشتر سبک شما باشد ، بانکوک بیشتر از آنکه تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزند ، خواهد بود. برای رسیدن به چنگال طبیعت و درک بیشتر در مورد قومیت های مختلف در تایلند ، شهر چیانگ مای به عنوان نقطه پرش کامل به مناظر کوهستانی شمال خدمت می کند.

این نمای کلی از بهترین مکانهای بازدید در تایلند نشان می دهد که جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی از کجا می توانید پیدا کنید. برای اطلاعاتی در مورد محبوب ترین جزایر و سواحل تایلند ، این لیست جزایر را نیز مشاهده کنید.

Chiang Rai شمالی ترین شهر تایلند ، مرکز اصلی تجارت مثلث طلایی است که حاوی مرزهای تایلند ، لائوس و میانمار است. شهر شلوغی که همه چیز را برای همه ارائه می دهد ، Chiang Rai اغلب به عنوان پایه ای برای کاوش در مناطق اطراف مورد استفاده قرار می گیرد. این شهر در طول روز ساکت است ، وقتی که اکثر گردشگران بسته آن در سفرهای روزانه قرار می گیرند ، اما شب ها چراغ های نئونی چشمک می زنند و غرفه های سوغاتی و رستوران ها در عمل بهار می شوند. بازدید از تایلند.

هنگامی که فقط در یک روستای آرام در شمال تایلند ، پیایی اکنون یک شهر پررونق است که بخشی از حلقه پسر Mae Hong Son است که بین Chiang Mai و Mae Hong Son قرار گرفته است. با توجه به دره زیبا و فضای آرامش ، Pai یک مقصد مورد علاقه در میان کوله پشتی ها و گردشگرانی است که مایل به کشف منطقه هستند. با قرار گرفتن پای در کوهپایه کوهها گزینه های مختلفی برای پیاده روی و بازدید از قبایل تپه وجود دارد. همچنین فقط در خارج از شهر اردوگاه های فیل ، چشمه های آب گرم و آبشارهای زیبا وجود دارد. علاوه بر این ، رود Pai ماجراهای لوله و آب و سفید را ارائه می دهد.

برچسب‌ها: دیدنی تایلند ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قهوه فواید جالبی داره که باید بدونید
پنج شنبه 7 آذر 1398 ساعت 14:38 | بازدید : 169 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

وقتی مردم به قهوه فکر می کنند ، معمولاً به توانایی آن برای تأمین انرژی فکر می کنند. با این حال ، براساس برخی تحقیقات ، می تواند برخی از مزایای مهم سلامتی دیگر مانند خطر ابتلا به سرطان کبد ، دیابت نوع 2 و نارسایی قلبی را نیز به شما ارائه دهد.

کارشناسان تخمین می زنند که در سراسر جهان ، روزانه 2.25 میلیارد فنجان قهوه مصرف می شود.

محققان فواید نوشیدن قهوه را برای شرایطی مانند دیابت ، بیماری قلبی عروقی ، بیماری التهابی روده و بیماری کبد بررسی کرده اند. شواهدی وجود دارد که برخی از این ادعاها را پشتیبانی می کند اما نه همه.



قهوه حاوی تعدادی ماده مغذی مفید از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B-2) ، نیاسین (ویتامین B-3) ، منیزیم ، پتاسیم و ترکیبات مختلف فنولیک یا آنتی اکسیدان ها است. برخی از متخصصان پیشنهاد می کنند که این و سایر ترکیبات موجود در قهوه می توانند به روش های مختلف برای بدن انسان مفید باشند.

در این مقاله به بررسی مزایای سلامتی نوشیدن قهوه ، شواهد اثبات این مزایا و خطرات نوشیدن قهوه پرداخته شده است.
5 فواید نوشیدن قهوه

منافع بالقوه بهداشتی منبع معتبر مرتبط با نوشیدن قهوه شامل موارد زیر است:

    محافظت در برابر دیابت نوع 2 ، بیماری پارکینسون ، بیماری کبد و سرطان کبد
    ارتقاء قلب سالم

در بخش های زیر ، این مزایا را با جزئیات بیشتری پوشش می دهیم.
1. قهوه و دیابت
قهوه ممکن است به جلوگیری از دیابت نوع 2 و برخی شرایط دیگر کمک کند.

قهوه ممکن است به محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک کند.

در سال 2014 ، محققانی که داده های خود را در مورد بیش از 48000 نفر جمع آوری کردند ، دریافتند که افرادی که مصرف قهوه خود را حداقل یک فنجان در روز بیش از 4 سال افزایش داده اند ، 11? خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را نسبت به افرادی که مصرف خود را افزایش نمی دهند ، داشتند.

یک منبع متاآنالیز معتبر از سال 2017 به این نتیجه رسید که افرادی که روزانه چهار تا شش فنجان قهوه کافئین دار یا کافئین دار بنوشند ، خطر ابتلا به سندرم متابولیک از جمله دیابت نوع 2 را کمتر دارند.
2. قهوه و بیماری پارکینسون

مطالعات مختلف نشان داده اند که کافئین ، که در قهوه و بسیاری از نوشیدنی های دیگر وجود دارد ، ممکن است به محافظت در برابر بیماری پارکینسون کمک کند.

یک تیم به این نتیجه رسیدند که مردانی که روزانه بیش از چهار فنجان قهوه می نوشند ممکن است خطر ابتلا به پارکینسون را پنج برابر کمتر از افرادی باشد که ندارند.

علاوه بر این ، یک مطالعه در سال 2012 ، کافئین موجود در قهوه ممکن است به کنترل حرکت در افراد مبتلا به پارکینسون کمک کند.

یافته های یک متاآنالیز سال 2017 حاکی از ارتباط بین مصرف قهوه و خطر کمتری از بیماری پارکینسون ، حتی در بین افرادی است که سیگار می کشند. این تیم همچنین دریافتند افرادی که قهوه می نوشند ممکن است کمتر دچار افسردگی و شرایط شناختی مانند آلزایمر شوند.

منبع معتبر کافی برای اثبات این موضوع وجود ندارد که نوشیدن قهوه بدون کافئین به جلوگیری از بیماری پارکینسون کمک می کند.
3. قهوه و سرطان کبد

محققان ایتالیایی دریافتند که مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد را حدود 40 درصد کاهش می دهد. برخی از نتایج حاکی از آن است که افرادی که روزانه سه فنجان می نوشند ممکن است 50? خطر کمتری داشته باشند.

همچنین ، یک منبع بازبینی ادبی در سال 2019 به این نتیجه رسیده است که "مصرف قهوه احتمالاً خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می دهد."

4- قهوه و سایر بیماریهای کبدی

یک منبع متاآنالیز معتبر از سال 2017 نتیجه گرفت که به نظر می رسد مصرف هر نوع قهوه خطر ابتلا به سرطان کبد ، بیماری کبد چرب غیر الکلی و سیروز را کاهش می دهد.

افرادی که قهوه مصرف می کنند نیز ممکن است خطر ابتلا به بیماری سنگ کیسه صفرا را کاهش دهند.

در سال 2014 ، محققان مصرف قهوه را در بین مبتلایان به کلانژیت اسکلروز پیشین (PSC) و سیروز صفراوی اولیه (PBC) بررسی کردند. این شرایط خود ایمنی است که بر مجاری صفراوی در کبد تأثیر می گذارد.

آنها دریافتند که افراد مبتلا به PSC احتمالاً قهوه کمتری نسبت به افراد فاقد شرایط قهوه دارند. هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد میزان مصرف قهوه در بین افراد با یا بدون PBC متفاوت است.

همچنین ، یک مطالعه در سال 2014 حاکی از ارتباط بین مصرف قهوه و خطر پایین تر از مرگ ناشی از سیروز غیر مرتبط با هپاتیت است. محققان پیشنهاد کردند که نوشیدن دو یا چند فنجان قهوه در روز ممکن است 66? خطر را کاهش دهد.
5- قهوه و سلامت قلب

یک مطالعه در سال 2012 نتیجه گرفت که نوشیدن قهوه در اعتدال یا مصرف حدود دو وعده 8 اونس در روز ، ممکن است در مقابل نارسایی قلبی محافظت کند.

افرادی که هر روز مقادیر متوسط ??قهوه می نوشند ، در مقایسه با افرادی که نکردند ، خطر ابتلا به نارسایی قلبی 11? کمتر داشتند.

یک منبع متاآنالیز معتبر 2017 نشان داد که مصرف کافئین ممکن است حداقل برای سلامت قلب و عروق ، از جمله فشار خون ، فواید کمی داشته باشد.

با این حال ، برخی از مطالعات حاکی از وجود سطوح بالاتر چربی خون (چربی) و کلسترول در افرادی است که قهوه بیشتری مصرف می کنند.

آیا قهوه بدون قهوه فواید یا خطری دارد؟ در اینجا بیشتر بیاموزید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور تایلند و آدرس thailandtor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 2324
:: بازدید کلی : 26352